The Social Embeddedness of Media Use

Westerik, Henk: The Social Embeddedness of Media Use

Action Theoretical Contributions to the Study of TV Use in Everyday Life. In three empirical studies, the role of short-term situations and the influence of immediate social surroundings on practices of watching the news is analyzed. Discrete Time Event History Analysis is applied to household diary data. The findings reveal how family members influence each other in various ways. VI,122 Seiten, gebunden (Communications Monograph; Vol. 6/Mouton de Gruyter Verlag 2009) leichte Lagerspuren

statt 194,95 €   4,95 €   (inkl. MwSt., zzgl. Versand)

Bestell-Nr.: 14477 Sprache: Englisch Gewicht: 310 g
Sachgebiet: Fächerübergreifende sozialwiss. Darstellungen
Lieferzeit: 2-7 Tage (gilt für Lieferungen nach Deutschland. Lieferzeiten für alle anderen Länder finden Sie hier)

Kundenlogin:



Passwort vergessen?

Noch kein Kundenlogin?

Ich habe noch kein Kundenlogin und möchte mich registrieren:
Konto erstellen